Få hjælp til skadeanmeldelsen
Her kan du anmelde din skade og finde vejledning om, hvordan du skal forholde dig i forbindelse med anmeldelsen.
Inden du begynder skadeanmeldelsen:
Spørgsmål & svar
-
Hvornår kan jeg anmelde skaden?
Du kan anmelde skaden lige efter den er hændt. Du behøver med andre ord ikke at vente til du kommer hjem fra din rejse. Det nemmeste er at anmelde skaden her på vores hjemmeside. Du kan anmelde når som helst på døgnet uanset hvor i verden du befinder dig.
-
Hvad sker der efter jeg har udfyldt skadeanmeldelsen?
Du vil modtage en email, der bekræfter, at vi har modtaget din skadeanmeldelse. Normalt hører du fra os inden for 2 uger. Dog kan der i perioder med høj belastning gå længere tid.
-
Kan jeg udfylde skadeanmeldelsen, hvis jeg ikke har bilagene tilgængelige?
Du kan altid sende os bilagene senere, hvis du ikke har mulighed for at vedhæfte dem, når du anmelder din skade. Læs mere >
-
Jeg er ikke sikker på hvad jeg skal svare på spørgsmålene?
Svar så godt du kan. Hvis vi har brug for yderligere dokumentation eller en mere detaljeret beskrivelse af hændelsesforløbet vil du blive kontaktet af en skadebehandler.
-
Hvilke filformater accepterer I?
Du kan vedhæfte dokumentation i formaterne .pdf .png .jpg .jpeg .xps .xlsx eller .docx og med op til 10 MB pr. fil.