Hjælp på rejsemålet
Her finder du vigtig information, som du kan bruge, når du er ude at rejse.
Europæiske ERV Alarm
Skulle du få akut brug for hjælp, har vores egen Alarmcentral åben 24/7, 365 dage om året.
Akut brug for hjælp - Kontakt Alarmcentralen
Europæiske ERV har sin egen Alarmcentral. Skulle uheldet være ude, kan du få vejledning af vores eget dansktalende team som fx læge, psykolog eller sygeplejerske. Alarmcentralen har åben 24/7, 365 dage om året, så du kan altid få hjælp. Her kan de hjælpe med alt fra at arrangere hjemtransport til at stille betalingsgarantier.
Hvornår skal du kontakte alarmcentralen?
- Hvis du bliver meget syg eller skal hjem fra sygehuset
- Hvis du har været ude for en alvorlig ulykke
Husk dette:
- Hav dit forsikringsnummer klar, når du kontakter Alarmcentralen. Du kan selv printe det ud og tage det med på din rejse
- Skulle der være brug for det, kan Europæiske ERV stille en betalingsgaranti til sygehuset
Telefon: +45 70 10 90 30
Mail: erv-alarm.dk@euro-center.com
Ikke-akut brug for hjælp - Kontakt Euro-Centre
Rundt om i verden har Europæiske ERV vores egne servicekontorer (Euro-centre). Her kan du få hjælp af medarbejdere, som har lokal viden og medicinsk ekspertise. Om du har brug for hjælp i forbindelse med en skade eller et kvalitetstjek af hospitaler, så kan de rådgive dig.
Hvornår skal du kontakte Euro-Centre?
- Hvis du bliver syg, og har brug for at blive tilset af en læge
- Hvis du har været ude for en ulykke/hændelse, hvor det ikke er akut
Husk dette:
- Hav dit forsikringsnummer klar, når du kontakter Euro-Centre. Du kan nemt selv printe det ud og tage det med på din rejse
- Skulle der være brug for det, kan Euro-Centre stille en betalingsgaranti til sygehuset