Travel Security Hotline

24/7 sikkerhedsrådgivning og assistance før og under rejsen.

Europæiske ERV tilbyder adgang til global sikkerhedsrådgivning og assistance i samarbejde med Crisis24, en af verdens førende specialister i rejsesikkerhed.

Om Travel Security Hotline
Servicen Travel Security Hotline giver ubegrænset adgang til telefonisk sikkerhedsrådgivning og assistance, døgnet rundt, året rundt. Sikkerhedsrådgiverne har erfaring fra militær, efterretningstjeneste og politi og er uddannede i at analysere og vurdere sikkerhedsrisici på lokalt såvel som globalt niveau. Det giver jeres medarbejdere de bedste forudsætninger for at kunne færdes sikkert og trygt på erhvervsrejser i hele verden.

Det kan Travel Security Hotline hjælpe med
Gennem denne hotline kan medarbejderen få hjælp til alt, der relaterer sig til sikkerhed, fx hvad man gør, hvis man mister sit pas, eller støtte og rådgivning, hvis medarbejderen føler sig usikker i det lokale miljø. Samtidig er sikkerhedsrådgiverne specialister i at håndtere mere sjældne og ekstreme situationer som fx naturkatastrofer, politisk uro eller terrorhandlinger - begivenheder, der kan kræve både krisestyring og evakueringsbistand.

Ét kontaktpunkt til alle henvendelser
Hvad end jeres medarbejdere får behov for medicinsk eller sikkerhedsmæssig assistance er det samme 24/7 hotline, der besvarer henvendelsen. Den globale medicinske assistance er en service, der som standard følger med en forsikringsaftale med Europæiske ERV.


Travel Security Hotline - en ekstra service
Denne service kan tilkøbes af virksomheder, der enten har en Erhvervsrejseforsikring Årsaftale med Tryghedspakke eller en Udstationeringsforsikring hos Europæiske ERV.

Kontakt og hør mere
Hvis du ønsker hjælp til at få adgang til Travel Security Hotline eller har andre spørgsmål - Kontakt os på +45 3327 8355 eller erhverv@erv.dk.

For English version - click here.

Specialiseret rådgivning
Telefonisk rådgivning og assistance fra specialister i rejsesikkerhed, krisehåndtering og person- og databeskyttelse.

Ét kontaktpunkt - 24/7/365
Ét kontaktpunkt til alle behov for assistance - sikkerhed eller medicinsk. Tilgængeligt døgnet rundt, året rundt.

Global assistance
Crisis24 råder over et globalt sikkerhedsberedskab kombineret med indgående kendskab til lokale forhold.

Eksempler på hvad Travel Security Hotline kan hjælpe med (fiktive scenarier)

Usikre vejrforhold i Venezuela

Situation

Du skal flyve til Venezuela og er mellemlandet i USA. Du læser i nyhederne, at der er et voldsomt regnvejr og store jordskred i landet. Dit fly er lidt forsinket men ikke aflyst på grund af vejret, men du bliver bekymret.

Spørgsmål 

  • Er min videre transport påvirket af vejrforholdene?
  • Bør jeg blive i USA til vejret er stabiliseret i Venezuela?
  • Hvordan kan jeg bedst følge situationen i Venezuela?

 

 

Demonstration i Hong Kong

Situation

Under et restaurantbesøg finder du ud af, at der er tiltagende demonstrationer i gaderne omkring restauranten. Du kan ikke finde en taxa og føler ikke, at det er trygt at gå fra restauranten til hotellet.

Spørgsmål 

  • Hvad sker der lige nu udenfor restauranten?
  • Skal jeg blive her, eller er det for farligt?
  • Hvordan kommer jeg sikkert hen til mit hotel?
Eksplosion i storby

Situation

Der sker en eksplosion i storbyen, hvor du befinder dig. Du opholder dig i nærheden og er på vej fra dit hotel til et møde, da der opstår en panisk stemning omkring dig. Du er meget utryg og ved ikke, hvad du skal stille op.

Spørgsmål 

  • Hvad foregår der?
  • Hvordan kommer jeg væk herfra?
  • Hvor kan jeg være i sikkerhed?

 

Spørgsmål og svar

Hvordan kommer mine medarbejdere i kontakt med Travel Security Hotline?

Din medarbejder ringer til Europæiske ERV Alarm på +45 70 10 90 30. Her vil de hurtigt vurdere om opkaldet handler om medicinsk assistance eller sikkerhedsspørgsmål. Hvis det drejer sig om sikkerhed, stilles medarbejderen videre til Travel Security Hotline. Dine medarbejdere behøver kun at ringe til ét nummer for alle typer af henvendelser.

Koster det noget at kontakte Travel Security Hotline?

Nej, når I har tilkøbt Travel Security Hotline til jeres forsikring, kan alle medarbejdere frit anvende vores hotline for rådgivning før og under rejsen. Lige så meget de har brug for.

Kan andre i medarbejderens familie bruge denne service?

Travel Security Hotline kan kun benyttes af forsikringstager, og derfor kan nummeret ikke deles med familiemedlemmer.

Hvad er Tryghedspakken?

Tryghedspakken er et tilvalg til vores Erhvervsrejseforsikring Årsaftale. Den indeholder en række dækninger, der sikrer dine medarbejdere ved evakuering, forlænget ophold og ekstraudgifter, hvis der på din destination opstår politiske uroligheder, terror eller andre uforudsete hændelser. Tryghedspakken dækker også gidselkompensation ved kapring eller kidnapning samt eftersøgning og redning. 

 

 

 

 

 

Erhvervsrejseforsikringer

Erhvervsrejseforsikring Årsaftale

Til virksomheder med mange rejsedage

  • Skræddersyet forsikringspakke
  • Mulighed for medforsikrede
  • Fleksibel præmieberegning
  • Ingen selvrisiko
  • Alarmcentral 24/7 - dansktalende
  • Frit hospitalsvalg

Kontakt os på tlf. 3327 8355, hvis I ønsker rådgivning/tilbud.

Læs mere Bestil tilbud

Udstationering

Til dig med fast bopæl uden for Danmark

  • Dækker fra én person
  • Enkeltrejsende og familier
  • Gælder døgnet rundt i hele verden
  • Alarmcentral 24/7 - dansktalende
  • Frit hospitalsvalg